104. Hiszpania


Hiszpania jest krajem szczególnie mi bliskim. W końcu spędziłam 4 lata w liceum dwujęzycznym i uczyłam się nie tylko języka, ale i jej historii, sztuki, geografii i literatury. Wszystko oczywiście po hiszpańsku.
Dzięki temu dowiedziałam się, że w średniowieczu zamieszkiwali ją Arabowie, a poznając ich historię i kulturę na lekcjach zdecydowałam, że chcę studiować arabistykę! Nic nie dzieje się bez przyczyny jak mówią. Wybór studiów pociągnął za sobą rozmaite zdarzenia, które cały czas zmieniają moje życie na lepsze chyba. Tak więc Hiszpania zawsze będzie mi bliska.
Kartka przyszła do mnie w ramach tagu. Szkoda tylko, że nadawczyni wypisała ją po angielsku pomimo, że pisałam do niej po hiszpańsku a nawet prosiłam by pisała w swoim języku...

0 Response to "104. Hiszpania"

Prześlij komentarz