6. Trynidad i Tobago


Ta pocztówka sprawiła mi wielką radość :D Kiedy znalazłam ją u siebie w skrzynce, akurat dzień był zimny i deszczowy, a ja wracałam zmarznięta i przemoczona z zajęć. Zła na cały próbowałam dostać się do skrzynki i kiedy tylko zobaczyłam palmy i ten kolor morza cały okropny nastrój przeszedł mi szybciutko. Ogólnie jestem miłośniczką palm i ubolewam nad tym, że nasz polski klimat jest zbyt chłodny by rosły sobie one tak jak inne drzewa :( Dlatego właśnie uwielbiam wszelkie widoki z palmami w tle!
Trynidad i Tobago to Środkowoamerykańskie państwo wyspiarskie, gdzie pogoda jest zawsze ładna i ciepła. W sumie często sobie myślę (zwłaszcza w zimne, deszczowe dni), że cudownie byłoby mieszkać w takim miejscu, ale na dłuższą metę chyba bym zatęskniła za śniegiem i mrozem :D

0 Response to "6. Trynidad i Tobago"

Prześlij komentarz